Pagina's

zaterdag 27 augustus 2011

Essence nails in style ♥

Heey allemaal ♥

Ik ben weer terug van 4 weken op vakantie in zuid-frankrijk.
Het was echt geweldig , en ook geweldig weer!
Je word hier in nederland wel ziek van dit weer hihi.
We hadden laat vakantie dus ik hoef pas dinsdag over 1 week te beginnen :)
Dus ik heb nog lekker 10 dagen vakantie voordat ik mijn rooster moet ophalen enzo.
Ik heb ook al lekker gewinkelt dus binnekort een grote shopblog!
Maar nu veder met het artikel voor vandaag.
De limited editon van Essence 50's girl reloaded is bijna in elke kruidvat eruit.
En we hebben nu de ballerina backstage , maar de volgende is al weer bekend en hij heet.
Essence nails in style.




 

nails in style

Dit zijn de 4 lakjes een glans witte , een paarsachtige kleur , een mooi roze met glittters & een licht blauwe.
Ze gaan 1,29 per stuk kosten.


Dit is de vijl die er bij zit zoals je ziet kan je hem goed vast houden tijdens het vijlen.
Ik ga deze zeker kopen om uit te proberen.


nails in style
Dit zijn de nagelstickers die erbij zitten.
Ik vind de panterprint erg leuk :)
Deze gaan 1 euro of 1,50 worden.

nails in style
Ook deze zien er erg kleurrijk uit en , ga ze vast kopen in de winkel.


Als laaste nageldiamantjes deze kun je gebruiken bij nailart gebruiken.
Deze gaat 1 euro kosten.




Ik vind de limited edition er erg leuk en schattig uitzien.
Vooral de nagelakjes van op de dop staat en schattig roze veertje afgebeeld.
De prijzen staan er niet overal bij om dat ik dat nog niet weert.
Van deze limited edition ga ik vast wel de nagellakjes en de nagelvijl kopen.
Ook vind ik de panterprint nagelsticker erg leuk!


xx Britt ♥





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten