Pagina's

maandag 31 oktober 2011

Persoonlijk (A)






Heey allemaal


Zoals beloofd vandaag een persoonlijk bericht.
Het is best moeilijk om dingen over jezel te schrijven maar ik ga het gewoon proberen.
Zelf probeer ik ook om beter te schrijven dat het leuker is om te lezen dan dat het nu is.

Goed zoals als jullie weten heet ik Britt.
Ik ben 15 jaar en zit in 3 mavo op de Westplas.
Ik hou van shoppen , make-up , tv en de pc.
& Ik heb 2 hele schattige hondjes en 4 katjes waar van 1 nog klein is.
Ook hebben wij 4 vissen ;p
Ehhh ik woon in een klein dorp in noord-holland.
Mijn lievelings films zijn van harry potter ( jaa ik weet :$)
En nog heel veen andere romatische komedies.
Mijn lievelings series zijn: Mentalist , castel , ncis , medical exminerers , rizzoli & isles , criminal minds , en nog veel meer.
Me lievelings kleur is roze.


Dat was het voor nu wel even.
xx Britt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten