Pagina's

dinsdag 1 november 2011

Essence Vampire's Love.

Heey allemaal ♥


De niewe LE van de maand november is Vampire's love.
Oehh wat klinkt dat leuk , ik ben zelf ook gek van twilight & vampire diaries!
Zelf verwacht ik best veel van de collectie dus kijk mee.

Photobucket
Als eerste het oogschaduw palletje , er zitten 6 kleurtjes in zo te zien.
Met nog een kwastje er bij , ik ben erg benieuwd naar dit product en ga hem zeker kopen.
De prijs is 3,79 euro wat heel budgetproof is , wat we gewend zijn van Essence.


Photobucket

Het volgende product is de blush gelee.
Dit is dus een andere vorm van blush , ook hier naar ben ik heel erg benieuwd.
Ik heb zelf nog geen blushgelee dus deze wil ik ook zeker open.
De prijs is 2,49 euro.

Het product daarnaast is een lipstain.
Dit product spreekt bij niet aan ofzo dus ik ga deze denk alleen kopen als hij in de koopjesbak ligt.
De prijs is nog niet bekend.


Photobucket
Photobucket
Er zijn ook 5 nagelakjes.
Zoals je al ziet zitter er in alle 5 grote shimmer!
Deze lakjes zien er zo leuk uit , ik ga deze zeker ook kopen!
Alleen de 2e op de foto lijkt me iets minder dan de andere lakjes.
De lakjes kosten per stuk 1,79.


Photobucket
Ook zit er in de LE een shimmer powder ook wel highliter.
Dit product wil ik ook wel , omdat het er erg schattig uit ziet.
Veder kost het product 2,99.

Het product ernaast een een volume wimper poerder.
Dit is bedoeld voor over je mascara heen waardoor je wimpers meer volume krijgen.
Ik denk zelf dat het niet werkt , maar ga het natuurlijk wel uitproberen!
Deze kost ook 2,99.

Photobucket
Als laast zit er ook een eu de toilette in de LE Vampire's Love.
Zelf hoef ik deze niet , omdat ja ik weet het niet.
Ik denk dus dat ik deze niet ga kopen.
Het parfum kost 6,99.


xx britt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten